חדשות וחדשנות בחינוך >

המילואימניקים במילואים והילדים בחופש? תלמידות אמית רננים תפסו פיקוד

רשת אמית, אמית, חינוך

גם במהלך חופשת הקיץ, תלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה, ממשיכות לאמץ את חיילי המילואים בחטיבה 8 ובני משפחותיהם. השבוע, פנה אל התלמידות רונאל, הרס”ר של גדוד 89, בבקשה לסייע בהפנינג הוקרה שהם מקיימים למשפחות החיילים בפארק ארבע העונות בהוד השרון.

החיילים שירתו תקופה ארוכה בצפון ובעזה, ותכף מתגייסים שוב ללחימה בדרום, והרעיון היה לעשות עצירה ולהודות לנשים ולילדים של החיילים של הגדוד, שמקריבים המון.

עשרות תלמידות מחטיבת הביניים, בהובלת יסכה נחום רכזת שכבת ח’, נרתמו בשמחה למשימה, מתוך ההבנה של החשיבות שלה ומתוך הרצון לסייע במה שאפשר. באירוע השתתפו כ-600 נשים וילדים, כאשר הבנות באו עם רצון גדול לעזור ולסייע, עזרו בסדר ובארגון לפני, הסתובבו בין דוכני ההפנינג השונים, עזרו בהפעלה שלהם, סייעו עם הילדים, ודאגו לסדר וניקיון בסיום האירוע.

התלמידה מיכל איש שלום, שסיימה כיתה ט’ שיתפה: “שמחתי על ההזדמנות לעשות משהו משמעותי בחופש, ובעיקר הסתכלתי על החיילים ועל המשפחות והערצתי אותם על מה שהם עוברים כדי לשמור על הארץ שלנו”.

יעל נדב, מנהלת בית החינוך: “החל מהשבעה באוקטובר עזבו את בתיהם, משפחותיהם ועבודותיהם, אנשי ונשות מילואים והתגייסו למען העם והמדינה. אני גאה בתלמידות שבחרו, באמצע חופשת הקיץ, להתנדב למען המשפחות- נשים, ילדים ותינוקות ולספק להם אי של שפיות בתוך התקופה הזו. אנחנו, באמית רננים, מחנכים להתנדבות ועשייה תוך שילוב אהבת הארץ והעם. שבע”ה נזכה להרבות טוב בעם בעיתות שלום!”.

פורסם בתאריך: 29.07.2024