חדשות וחדשנות בחינוך >

האב השכול לתלמידים במאהל הגבורה: “כוח האחדות הוא החשוב ביותר”

האב השכול בשיחה עם תלמידים במאהל הגבורה

“כוח האחדות הוא החשוב ביותר. בנמר שבו היה ישי הי”ד היו מכל רחבי הקשת הישראלית, בעלי הכיפות השקופות, ימנים, שמאלנים, חרדים וכולם ידעו להלחם יחד”.

את הדברים הללו, אמר איציק פיטוסי, אביו של סמ”ר ישי פיטוסי הי”ד, שנפל בקרב על מוצב נחל עוז בשמחת תורה, לתלמידי בית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה, שהגיעו לביקור במאהל הגבורה. זאת במסגרת יום מסע לירושלים לרגל העלייה לתיכון.

המסר של איציק פיטוסי, לתלמידים היה שהם הדור שעתידים בעוד כשלוש שנים לעמוד בפני הגיוס ושימשיכו את הדרך של להיות ביחד.

התלמיד שמשון מאיר שיתף: “פגשתי את אביו של ישי פיטוסי, גיבור ישראל שהציל את משפחתו של אחי וגיסתי ואת כל אנשי קיבוץ סעד. התרשמתי מכך שהשליך את חייו מנגד משום שידע שיש חברים לאנשים להציל”.

נתנאל זוהר, סגן מנהל חטיבת הביניים: “יצאנו ליום מרגש במיוחד לכבוד סיום חט’ב ועלייה לתיכון. היום שילב גם תוכן וגם חוויה, בדגש על חברות ומנהיגות. במהלך היום הגדוש, שבסופו נפגשנו עם הורי התלמידים ברובע היהודי בירושלים , זכינו לשמוע את אביו של סמ’ר ישי פיטוסי הי’ד, איציק פיטוסי הי’ו, שסיפר לתלמידים על גבורת בנו בקרב במהלך שמחת תורה , על הרעות האדירה ועל העוצמות של בנו ישי. המפגש היה עוצמתי ומרגש וכולנו יצאנו מחוזקים ובתקווה שנצליח להמשיך את דרכו של ישי הי’ד”.

פורסם בתאריך: 26.06.2024