חדשות וחדשנות בחינוך >

אלופי העולם: מצדיעים לתלמידי שדרות

אלופי העולם: מצדיעים לתלמידי שדרות

קרדיט צילום תמונה: יואל נקש

בסיומה של שנה מורכבת ומאתגרת, כינסו הנהלת קריית חמ”ד אמית שדרות ועיריית שדרות, את תלמידות ותלמידי קריית החינוך למופע הצדעה מרגש בתיאטרון ירושלים – לתלמידים, למורים ולבני משפחותיהם. את המופע הנחו תלמידים והשתתפו בו אלון דוידי ראש עיריית שדרות, אלעד קלימי ממלא מקום ראש העיר, גיל חדש מנהל אגף החינוך בעיר ויובל אלימלך סמנכ”ל רשת אמית ובמרכזו הופעה של חנן בן ארי, שנחתמה בשיר: אלוף העולם!

אירוע ההצדעה התקיים במהלך מסע גבורה בן יומיים משדרות לירושלים, אליו יצאו השבוע כ 350 תלמידות ותלמידי קרית חמ”ד אמית שדרות מכיתות ז’ עד י”ב. המסע החל בשיחה של סגן ניצב דביר ארובס, מפקד תחנת המשטרה בשדרות והמשיך בדרכי גיבורים מהמקרא ועד ימינו: תל עזקה, דרך בורמה, מאהל הגבורה והקסטל והסתיים בטקס מרגש ברובע היהודי ותפילה בכותל. המסע נערך ביוזמת המנהל אסף בן דוד ובשותפות של כל צוות ההנהלה והמורים.

אסף בן דוד, מנהל קריית החינוך: “דווקא בשנה כזאת עם כל מה שהתלמידים שלנו עברו, היה חשוב לנו להתחבר לגבורה של עם ישראל ולסיים את השנה בירושלים יחד עם תלמידינו והצוות החינוכי – הגיבורים שלנו”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “המסע המופלא שבו גילו תלמידי קרית החמ”ד את עוצמת החוסן האישי והחברתי של כל אחד מהם, מוכיח כמו בכל פעם מחדש, את חוסנה של שדרות. עיר שתושביה ותלמידיה משקיעים בלימודים ומביאים תוצאות מוצלחות בערכים, מצוינות וקידמה בחינוך, על-אף האתגרים הביטחוניים הרבים שאנו חווים בשגרה ובחירום ואף בעיצומם של ימים אלו הגיבורים הללו קיימו מסע בירושלים בירת הנצח של העם היהודי שכעת נלחם על צדקת דרכו ועל קיומו. השיר שחתם את המסע במופע של חנן בן ארי “אני אלוף העולם” מבטא יותר מכל את האליפות האמיתית של תלמידי שדרות בכלל וקרית החמ”ד בפרט. עלו והצליחו”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “תלמידי קריית החמ”ד כמו כל תלמידי שדרות הם הפנים היפות של העיר. הם שמובילים את העיר. נוער שמשלב לימודים ועשייה ערכית התנדבותית יום יום, פועל למען האחר ומשמש דוגמה אישית לערכים ומצוינות, למעורבות חברתית וערבות הדדית. הנוער שלנו בשדרות ככלל תושבי העיר והעוטף, עבר שנה מאוד מאוד מורכבת אם לא המאתגרת ביותר. כולנו גאים בכם. אתם אלופי העולם שלנו. ישיר כוח לרב אסף בן דוד ולצוות החינוכי על העשייה במהלך השנה ובפרט בהוצאה לפועל של המסע המופלא והחשוב הזה”.

פורסם בתאריך: 26.06.2024