מצטייני משרד החינוך תשפ”ד >

אור עקיבא: קרית החינוך אמית עתידים וישיבת אמית נתיבות דרור – מצטייני משרד החינוך

קרית החינוך אמית עתידים

קריית החינוך אמית עתידים אור עקיבא וישיבת אמית נתיבות דרור אור עקיבא נכנסו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ד, כך התבשרו השבוע מנהלת בית החינוך אתי לרדו ומנהל הישיבה הרב מתן הומינר. מורי בתי החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד ברמה 1 הגבוהה ביותר, על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

הרב מתן הומינר, מנהל הישיבה: “ההישג המרשים לא מפתיע. עבודה קשה עם כל הלב במשך שנים בסופו של דבר הביאה לתוצאות. מה שמאפיין את הצוות בישיבה – עבודה עם הלב והרצון הגדול ללמוד ולהתפתח. ההישג הגדול רשום על הרב רמי כדר המנהל הקודם, שהוביל את הצוות ביד רמה בשנים האחרונות”.

אתי לרדו, מנהלת קרית החינוך אמית עתידים: “מנהלי החטיבות וצוות המורים שלנו בחטיבת הביניים ובעליונה, הם הצוות המדהים ביותר שקיים שעושה עבודתו מתוך שליחות, מקצועיות ואהבה אמיתית לתלמידים והם זכאים לפרס יומיום על עבודת הקודש שלהם. אני שמחה שהם מתוגמלים גם כספית – זו השנה השלישית ברציפות, זה מגיע להם”.

ראש העיר אור עקיבא יוסיפוב שמחה, סגנו מחזיק תיק החינוך יוסי כדורי ומנהלת אגף החינוך סיגל אלבז: “אנו מברכים את שני בתי הספר על ההישג המרשים. צוותי החינוך והוראה, יחד עם הרשות המקומית, משרד החינוך ורשת אמית – משקיעים רבות במערכת החינוך וכאמור ההצטיינות לה זכו מציגה איכות, ערכיות, מקצועיות ותפיסות חינוך משמעותיות. בשנה האחרונה חווינו אתגרים רבים כשנת מלחמה, בתוך זאת הצוותים מבצעים את עבודתם מתוך שליחות אמיתית באופן מקצועי ובאהבה. הם ראויים לכל השבחים, וכאן הרגע להודות להם על כל ההשקעה והמסירות”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

ישיבת אמית נתיבות דרור

פורסם בתאריך: 21.08.2024