מטרת על: מתן מענה מקצועי לקחלי"ם לצורך מציאותי לבעיית היחידה המדעית דגמי למידה: דגשים לקחלי"ם בהם יותר מכיתה אחת: 2 מודלים לעבודה לבחירת הקח"ל: 1. כלל התלמידים לומדים באותה שעה ומתחלקים על פי בחירה (2-3 אפשרויות) בקבוצות מאוזנות ככל הניתן. 2. 2 יחידות זמן: האחת בשעות קצה של יום הלימודים והשניה מחוץ ליום הלימודים. 3. […]
מטרת על: מענה לדוברי אנגלית ברמת שפת אם שלא נמצא עבורם מענה בקח"ל והגשה לבגרות בכיתה י"א דגם למידה: סינכרוני וא- סינכרוני מבנה הלמידה: 2 ש"ש של למידה סינכרונית מחוץ למערכת השעות 2 ש"ש למידה א-סינכרונית במקביל ללמידת אנגלית בקח"ל תכנית הלימודים אינה שגרתית וכוללת השתתפות בפרויקטים ייחודיים הדורשים השקעה מהתלמיד אחריות הקח"ל: במידה ולומדים […]
מטרת על: מענה ל"דוברי מתמטיקה" ברמת 5 יח"ל שלא נמצא עבורם מענה בקח"ל והגשה לבגרות דגם למידה: סינכרוני וא- סינכרוני מבנה הלמידה: 2 ש"ש של למידה סינכרונית מחוץ למערכת השעות 2 ש"ש למידה א-סינכרונית במקביל ללמידת מתמטיקה בקח"ל 1 ש"ש תמיכה בקח"ל אחריות הקח"ל: מחשב אישי, כולל אוזניות לכל תלמיד סביבת לימוד מסודרת ואינטרנט יציב […]