חדשות וחדשנות בחינוך >

מרעננה לנבחרת ישראל בביולוגיה

מרעננה לנבחרת ישראל בביולוגיה

עידן כהן ואסיף כ”ץ, תלמידי בית החינוך אמית מדעי כפר בתיה ואילה פלג, תלמידת אמית רננים, עברו את המיונים והתקבלו לנבחרת ישראל בביולוגיה, ומהווים נציגות מכובדת לעיר רעננה.

אחרי מיונים מבין 2,400 תלמידים מכל רחבי ארץ, נבחרו כהן, כ”ץ ופלג לשלושה מבין חמישים חברי הנבחרת שעוברים את תקופת האימונים ביחד, מהם ייבחרו חמשת התלמידים שייצגו את ישראל באולימפיאדה העולמית לביולוגיה שתתקיים בדובאי.

אילה פלג שיתפה: “התחלתי ללמוד בשנה שעברה, זכיתי במדליית ארד ולכן קיבלתי להיות חלק מהנבחרת הלאומית בביולוגיה. הלמידה שלי הייתה לרוב עצמאית- לומדים את החומר לבד, ואז מגיעים לאוניברסיטה לימי תרגול וחזרה על החומר. אני מקווה שהשנה אני אצליח לזכות בזהב, ובכך לזכות להיות חלק מהמשלחת הבינלאומית לאולימפיאדה הבינלאומית בביולוגיה”.

אסיף כ”ץ הוסיף: “זה מאוד מהנה ושונה מכל דבר אחר שעשיתי, האנשים המדהימים והאהבה למקצוע הם המוטיבציה להיות באולימפיאדה”.

הרב יוני שרביט, רכז נתיב מדעי באמית כפר בתיה: “אשרינו שיש לנו תלמידים השואפים למצוינות , אוהבים את החכמה ולא מוותרים על ערכים ומידות טובות. אנחנו גאים בכם מאוד!”.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: “רעננה ותושביה גאים בהישגיהם של תלמידי רשת אמית, שבנחישותם, התמדתם וכישוריהם, מובילים את העיר להישגים ולהצלחות ותורמים לקידום המדע ככלל והחקר הביולוגי בפרט. אשרינו שהתברכנו בנוער ערכי ומצטיין, הפועל להגשמת יעדיו ומטרותיו ומסב כבוד רב לעיר למדינה. תודה חמה שלוחה גם לצוותי החינוך על ליווי בני הנוער, והקניית ערכי חינוך ולמידה מתוך ביטחון ואמונה ביכולותיהם, והובלתם למימוש הפוטנציאל הגלום בהם”.

פורסם בתאריך: 26.02.2023