הרעיון הגדול: מיומנויות היברידיות כחלק מהסתגלות לדרכי הלמידה בעולם משתנה החל מגיל התיכון ועד השתלבות בשוק העבודה
תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים
מטרת על הקניית מיומנויות היברידיות התואמות למידה במגמות היברידיות היכרויות עם מגוון המגמות ואופן הלמידה בה שהקח”ל בוחר ומציע תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של […]
מטרת על מתן מענה לתלמידים מצוינים בתחומי המדעים והרוח דגם למידה סנכרוני וא-סנכרוני תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים מבנה הלמידה מחוץ לשעות […]
הרעיון הגדול: הרחבת אפשרויות הבחירה ללימודי הקודש לתלמידות חטיבות הביניים מטרת על- הרחבת אפשרויות הלמידה למורות ותלמידות שצומחות יחד במרחבי תורת חיים תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל […]
מטרת על: הרחבת הבחירה לתלמידים – דפרנציאליות ופרסונאליזציה דגם למידה מגוון רחב של קורסים סינכרונים וא- סינכרוניים תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים […]