In

דוגמאות לסדירויות ולסביבה מותאמות ליחידות לימוד מא”ה

  • שכבה שלמה במרחב פתוח ברצועה משותפת במקצוע אחד; סביב רעיון גדול שמורכב מ-2 מקצועות; 2 תחומי תוכן אך כל אחד ברצועה נפרדת, לסירוגין; מורים מלמדים בסגנון הוראה או במידת העמקה שונה והתלמידים בוחרים ועוד… (קראו עוד)
  • מערכת שעות דו-שבועית ויחידות זמן ארוכות לכל תחום (“בלוקים” – קראו עוד)
  • מערכת שעות סמסטריאלית קורסים מתחלפים במחצית
  • 2 יחידות לימוד או שני תחומי לימוד לאורך היום (“חציימים”)
  • פתיחת יום וסוף יום בתבנית קבועה
  • למידה רב-גילית בקבוצות לפי רמה או עניין משותף, ליותר משכבת גיל אחת (קראו עוד)
  • קח”ל מורים: צוותים של מורים מפתחים יחד יחידות לימוד מא”ה בסדירות קבועה במהלך יום הלימודים, כחלק משגרה של למידה שיתופית, רשתיות וקהילתיות (קראו עוד)
  • פריצת גבולות ביה”ס: למידה מקוונת, למידה כשוליה בעסק מקומי
  • מרחב פנאי בית-ספרי למשחק, למנוחה וללמידה עצמאית
  • מרחב מייקרס בית-ספרי המשרת מגוון מקצועות (קראו עוד)
Recent Posts