שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
 In

דוגמאות ליישום ולפיתוח מימד האקלים והשיח

  • מעגלי שיח של מורים ותלמידים (קראו עוד)
  • מנטור/חונך: לכל תלמיד/ה יש מבוגר/ת משמעותי/ת מלווה (קראו עוד)
  • כתיבת יומן אישי בתהליך הלמידה וההתפתחות האישית
  • שיח אישי בין מורים ותלמידים בסדירות קבועה
  • משוב עמיתים בין התלמידים לבין עצמם ובין המורים לבין עצמם
  • קשר עם הורים באופן מובנה ופרואקטיבי
  • קשר עם בוגרים לשמירה על קשר לאחר שסיימו את לימודיהם
  • פתיחת יום וסוף יום בקבוצות השתייכות קטנות יחסית
  • שותפות: תפקידים משמעותיים למורים, לתלמידים ולהורים בבית החינוך
  • אחריות משותפת של מורים ותלמידים על המרחב הפיזי הבית-ספרי
Recent Posts