In

שאלה מרכזית

  • מה מהנלמד ביחידה מזמן שיתוף, שיח רגשי והתבוננות עצמית וכיצד נעודד זאת?

שאלות נוספות שכדאי לשאול

  • מהו האקלים הנכון ללמידת הרעיון הגדול שהגדרנו ליחידה?
  • מה מתוך הנלמד חשוב שיתקיים במרחב אינטימי וכיצד ניצור מרחב זה? (באיזה הרכב: זוגות? קבוצה קטנה? בהנחיית מי? מה המיקום המתאים לכך?)
  • מי המבוגר/ת המשמעותי/ת שרואה כל תלמיד/ה לאורך היחידה? באילו הזדמנויות ובאילו דרכים עושים זאת?
  • כיצד נלקח בחשבון ביחידה תפקיד המורה כמלווה ומתווכ/ת תכנון הלמידה האישית והתמקמות התלמיד/ה במרחב?
  • מהי רמת שותפות התלמידים בהכנת היחידה ובניהול הלמידה?
  • היכן ביחידה יש מקום להתבוננות עצמית מפתחת: איך נכון לי ללמוד? מה אני בוחר/ת וכיצד החומר רלוונטי ונוגע לחיי?

שאלות כלליות

  • כיצד נקנה לתלמידים יכולת להכיל טעויות וכישלונות, שלהם ושל חבריהם?
  • אילו משאבים יופנו לליווי ולהעצמת כל תלמיד/ה בפן האישי והבין-אישי?
  • האם המורים מרגישים בטוחים להתנסות ולטעות?
  • האם למורים יש ידע וכלים לליווי ולהעצמת כל תלמיד ותלמידה בפן האישי והבין-אישי?
  • האם כל תלמיד/ה מרגיש/ה בטוח/ה במרחב הבית-ספרי?
  • האם התלמידים שמחים להגיע לבית הספר?
Recent Posts