In

מרכיב זה עונה על הצורך לפתח לומד בטוח, בעל תחושת מסוגלות עצמית, מודע לעצמו ולסביבה ובעל יכולות לתקשורת בין-אישית. לומד מעורב, שייך, נכון לתרום ומרגיש חלק מקבוצה ומקהילה. על המורים, בהיותם מנחי למידה, להיות בעלי כישורים ומיומנויות לליווי ולהעצמת התלמידים בתהליכי הצמיחה האישיים שלהם.

בבניית היחידה נשים לב להיבטים הקשורים לפיתוח העולם הרגשי של התלמידים, ולפיתוח יחסים בין-אישיים בין מורים לתלמידים ובין התלמידים לבין עצמם. לשם כך ניצור הזדמנויות לשיח רגשי המחבר בין התוכן לעולמם של התלמידים, ונעודד שיתוף ורפלקציה אישית וקבוצתית.

בהיבט של אקלים ושיח נתייחס גם לתכנים (מה לומדים?) וגם לאופן הלמידה (איך לומדים? איך מלווים את הלמידה?).

רוצים ללמוד עוד על המרכיב אקלים ושיח? לחצו כאן

Recent Posts