מרכיב דרכי הלמידה כולל בתוכו התייחסות לשיטות הוראה ולמידה שניישם ביחידה. המורה פועל/ת בעיקר כמנחה וכמלווה תהליכי למידה ולא כמרצה המעביר/ה ידע.
הלמידה היא חקרנית ופעילה, מזמנת התנסות, מווסתת בעיקר על ידי התלמידים עצמם ומוגדרת בהתאם לשני היבטיה – התהליך והתוצר.
נעשה שימוש בדרכי למידה המעודדות חשיבה מסדר גבוה, למידה עצמאית, יזמות ויצירתיות, ונותנות מקום ללמידה מותאמת אישית בהתאם לשאיפותיהם ולכישוריהם של כל תלמיד ותלמידה.
רוצים ללמוד עוד על דרכי למידה? לחצו כאן