למידת חקר לקראת תוצר
הצעות לתוצרים | שלבי העבודה |
כתיבת מאמר
יצירת כתבה עיתונאית יצירת סטיקר יצירת שקופית/ מצגת יצירת סרטון יצירת מילון מפת חשיבה הרצאת טד מודעה אינפוגרפיקה |
התלמיד/המורה יציגו שאלה או נושא אותו רוצים לחקור התלמידים ידעו מראש מה התוצר המצופה (עדיף לתת בחירה) יינתן מחוון מסודר, שמעריך גם את תהליך הלמידה וגם את הרכיבים השונים של התוצר הלמידה נעשית בקבוצות התוצר חייב להכיל בתוכו ידע רחב של יחידת הלימוד- פסוקים ופרשנים. הוא איננו יכול להיכתב ללא שלב למידה מעמיק. יכול להכיל גם הקשרים רחבים- חיבור לתחומי ידע נוספים, למציאות העכשווית, לחייו האישיים של התלמיד. יש לצרף לתוצר גם דף רפלקציה אישי על תהליך הלמידה והיצירה. אלו כלים יצטרכו התלמידים ללמוד כדי להכין תוצר ברמה גבוהה? כיצד ירכשו אותם? פומביות- היכן יציגו התלמידים את התוצרים? האם נבקש גם הסבר מילולי או רק הצגת התוצר? מול מי יוצגו הדברים? |