למידה חווייתית ומגוונת
רעיונות ליצירת אקלים קצת אחר:
מאסטר שף של מאכלים תנ”כים- בכל קבוצה לומדים את הטקסט המקראי ומכינים את המאכלים הנזכרים בו.תחרות על טעם האוכל וטעם מתיקות דברי התורה- יצירה גם של חידון, דף מקורות וכו’ שמעיד על לימוד היחידה בנוסף להכנת המאכל.
יחד מכינים חוברת מתכונים. יציאה אל השטח, ראו בסביבה וסדירויות מוזיקה המתאימה לתכני הפרק. הצעות לשילוב מוזיקה בלימוד תנ”ך ראו כאן ובכלל כל גיוון בדרכי הלמידה ישפיע על האקלים ועל השיח הלימודי. הצעות לדרכי למידה מגוונות ראו כאן