בשלב הקודם, שלב 4, נערך ניתוח הנתונים בתהליך מובנה כדי להפיק מהם תועלת. בשלב הנוכחי הממצאים מוצגים לקהלים נוספים, אחרי שכבר עובדו ונעשתה חשיבה בנוגע אליהם.
לשיתוף כמה מטרות:
- שקיפות המידע. שיתוף בעלי העניין בתוך הקח”ל מחזק את תחושת השייכות לקח”ל ואת השותפות והאחריות בעיצוב התהליכים המתרחשים בו. בכלל זה חשוב גם לשתף את התלמידים ולהוקיר את שיתוף הפעולה שלהם.
- חשיפה לנקודות מבט מגוונות. חשיפת הממצאים ודיון פתוח עליהם בקבוצות שונות עשויים להעלות הסברים חלופיים, תובנות חדשות ורעיונות אפשריים לדרכי התמודדות, שלא היו מתהווים בדרכים אחרות.
- התפתחות ולמידה. הממצאים הם שער לדיון עמוק ומבוסס על העשייה בקח”ל. תהליך ההתבוננות המשותף הוא מנוף ללמידה הארגונית ושיפור מהלכים.
מתווים לשיתוף התלמידים עם הנתונים שהתקבלו:
מתווה שיעור משתף לתלמידים – עבודה בקבוצות
מתווה לשיעור משתף עם תלמידים –הפעלה עם כרטיסיות צבעוניות