חקר ותוצרים

חקר ותוצרים

למידת חקר לקראת תוצר

שלבי העבודה

  • התלמיד/המורה יציגו שאלה או נושא אותו רוצים לחקור
  • התלמידים ידעו מראש מה התוצר המצופה (עדיף לתת בחירה)
  • יינתן מחוון מסודר, שמעריך גם את תהליך הלמידה וגם את הרכיבים השונים של התוצר
  • הלמידה נעשית בקבוצות
  • התוצר חייב להכיל בתוכו ידע רחב של יחידת הלימוד- פסוקים ופרשנים. הוא איננו יכול להיכתב ללא שלב למידה מעמיק.
  • יכול להכיל גם הקשרים רחבים- חיבור לתחומי ידע נוספים, למציאות העכשווית, לחייו האישיים של התלמיד.
  • יש לצרף לתוצר גם דף רפלקציה אישי על תהליך הלמידה והיצירה.
  • אלו כלים יצטרכו התלמידים ללמוד כדי להכין תוצר ברמה גבוהה? כיצד ירכשו אותם?
  • פומביות- היכן יציגו התלמידים את התוצרים? האם נבקש גם הסבר מילולי או רק הצגת התוצר? מול מי יוצגו הדברים?
הצעות לתוצרים:

תוצר כלי אפשרי
כתיבת מאמר
כתבה עיתונאית בסיס של דף עיתון
יצירת קומיקס בורא עולם
יצירת סטיקר/ מודעה בעזרת Google Drawing
שקופית במצגת PowerPoint
Canva – אתר מקסים לעיצוב (בחיפוש לכתוב סטיקר)
יצירת סרטון חי סרטון ווצאפ
יצירת סרטון מתמונות אפשרות בווצאפ
אפליקציית stop motion studio
יצירת מילון
מפת חשיבה פירוט שלבים ליצירת מפת חשיבה ראו כאן
הרצאת טד סרטון ווצאפ או הקלטה עצמית בזום
אינפוגרפיקה אתר Canva– בחיפוש לכתוב אינפוגרפיקה

 

באתר ללמוד וללמד תמצאו הצעות שונות עם מחוונים מלווים.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

התחל/י לכתוב , בסיום הקש על מקש Enter לביצוע החיפוש