דבר המנהל

"מטרת החינוך היא להכשיר את האדם לצורתו המתוקנת שהנקודה המרכזית שבה היא לעשותו טוב וישר" (הרב קוק)
התפישה היהודית הבסיסית היא שהאדם נברא "בצלם אלוקים". לאור תפישה זו הרב קוק מסביר שתפקידו המרכזי של המחנך הוא להכשיר, לעזור, ולאפשר למהות פנימית זו להגיע לידי ביטוי במציאות החיצונית. לתפיסתו, התוכן המרכזי של אותה מהות הוא היותו של האדם טוב וישר בטבעו.
אנו בבית חינוך אמית כרמיאל מאמינים שהתפקיד המרכזי שלנו כאנשי חינוך הוא ללוות, לעזור ולסייע לתלמידינו להיות מי שהם באמת. אנו מקבלים את תלמידנו בתקופת גיל ההתבגרות, תקופה מיוחדת ולעיתים מאתגרת בה בני הנוער בונים, מעצבים ומגבשים את זהותם ואישיותם. תהליך מרתק וחשוב מאין כמוהו שמסתיים עם כניסתם לעולם המבוגרים כשהם בשלים ומסוגלים לקבל עצמאות ואחריות מלאה על מעשיהם מתוך הכרה והבנה בוגרת של המציאות.
אנו מאמינים שהדרך המרכזית למימוש תפקידנו, היא על ידי קשר אישי המבוסס על אהבה, אמונה ואמון, ובהעברת האחריות לתלמידינו תוך דרישה לעבודה אישית בלי הנחות וויתור עצמי. האמון והעברת האחריות יעזרו לתלמידינו להביא לידי ביטוי וגילוי, כוחות, כשרונות ויכולות שהם בעצמם לא תמיד מזהים בתוכם.
אנו מתפללים, מקווים ומאמינים שה' יצליח את דרכנו ושנזכה להוציא מבית החינוך שלנו בוגרים המחוברים היטב לעצמם, לזהותם ולעמם.

דבר המנהל
"מטרת החינוך היא להכשיר את האדם לצורתו המתוקנת שהנקודה המרכזית שבה היא לעשותו טוב וישר" (הרב קוק)
התפישה היהודית הבסיסית היא שהאדם נברא "בצלם אלוקים". לאור תפישה זו הרב קוק מסביר שתפקידו המרכזי של המחנך הוא להכשיר, לעזור, ולאפשר למהות פנימית זו להגיע לידי ביטוי במציאות החיצונית. לתפיסתו, התוכן המרכזי של אותה מהות הוא היותו של האדם טוב וישר בטבעו.

אנו בבית חינוך אמית כרמיאל מאמינים שהתפקיד המרכזי שלנו כאנשי חינוך הוא ללוות, לעזור ולסייע לתלמידינו להיות מי שהם באמת.
אנו מקבלים את תלמידנו בתקופת גיל ההתבגרות, תקופה מיוחדת ולעיתים מאתגרת בה בני הנוער בונים, מעצבים ומגבשים את זהותם ואישיותם.
תהליך מרתק וחשוב מאין כמוהו שמסתיים עם כניסתם לעולם המבוגרים כשהם בשלים ומסוגלים לקבל עצמאות ואחריות מלאה על מעשיהם מתוך הכרה והבנה בוגרת של המציאות.
אנו מאמינים שהדרך המרכזית למימוש תפקידנו, היא על ידי קשר אישי המבוסס על אהבה, אמונה ואמון, ובהעברת האחריות לתלמידינו תוך דרישה לעבודה אישית בלי הנחות וויתור עצמי.
האמון והעברת האחריות יעזרו לתלמידינו להביא לידי ביטוי וגילוי, כוחות, כשרונות ויכולות שהם בעצמם לא תמיד מזהים בתוכם.
אנו מתפללים, מקווים ומאמינים שה' יצליח את דרכנו ושנזכה להוציא מבית החינוך שלנו בוגרים המחוברים היטב לעצמם, לזהותם ולעמם.

מיזמים

מיזמים

בהמשךגיל חטיבת הביניים הוא תחילת גיל ההתבגרות שבו בני הנוער מתחילים לברר ולגבש את אישיותם וזהותם. אנו כאנשי חינוך רואים זכות וחובה גדולה לעזור ולסייע לבני הנוער בגיל זה לבנות, להעמיק ולחזק את אישיותם וזהותם האישית, האמונית והלאומית. לצורך כך, בנינו לתלמידי חטיבת הבינים תוכנית אמונה ובה שני מפגשים שבועיים. בתוכנית, הנוער נפגש בצורה עמוקה ותהליכית עם עצמו ועם חלקים מזהותו. מטרת מפגשים אלו היא לבנות הכרה עמוקה של הנוער עם זהותו האישית וזהותו היהודית ומתוך כך ליצור תחושת שייכות חזקה עם עם ישראל ושליחותו בעולם. אנו מקווים ומאמינים שתוכנית זו, לצד תוכניות נוספות ומגוונות יסייעו לתלמידנו לגדול להיות "אנשים גדולים" במובן העמוק של המושג.
"כַּמַּיִם הַפָּנִים לַפָּנִים כֵּן לֵב הָאָדָם לָאָדָם" (משלי כז' יט')
מפגש פנים אל פנים מתקיים באמצעה של כל מחצית. כל מורה בבית הספר נפגש לשיחה אישית קצרה עם כל תלמיד שלו לשמוע מה שלומו ועל מנת לשקף לתלמיד את מצבו במקצוע ובכלל. המפגש הוא הזדמנות עבור המורה ועבור התלמיד להקשיב ולהשמיע, להציף נושאים שהשגרה לא מאפשרת, ובעיקר לפתוח ערוץ שיח ואמון בין התלמידים לצוות החינוכי. בניית קשר אישי ותרבות שיח הינם מאבני היסוד של בית החינוך שלנו.
כחלק מקידום תרבות שיח וקשר אישי התחלנו השנה את מפגשי ב"בוקר טוב מחנך". בכל בוקר נפגשים מחנכי ומחנכות הכיתות עם התלמידים והתלמידות למפגש ושיח בנושאים שונים ומגוונים: אקטואליה, משחק, הפעלה, רעיון מפרשת השבוע, ענייניי היום ועוד.. המפגש נועד לאפשר למחנך ותלמידיו לראות אחד השני בתחילת כל יום, להעביר תכנים ערכיים וחינוכיים בעלי השראה, לגבש את הכיתה ולארגן את סדר היום של הכיתה. אנו מאמינים שמפגש כזה שקורה בכל בוקר במשך 6 שנים יתרום מאוד לבנייה והעמקה של הקשר האישי והאמון שבין המחנך ותלמידיו וכן על בניית אישיותו וזהותו של התלמיד.

כחלק מקידום תרבות שיח וקשר אישי התחלנו השנה את מפגשי ב"בוקר טוב מחנך". בכל בוקר נפגשים מחנכי ומחנכות הכיתות עם התלמידים והתלמידות למפגש ושיח בנושאים שונים ומגוונים: אקטואליה, משחק, הפעלה, רעיון מפרשת השבוע, ענייניי היום ועוד.. המפגש נועד לאפשר למחנך ותלמידיו לראות אחד השני בתחילת כל יום, להעביר תכנים ערכיים וחינוכיים בעלי השראה, לגבש את הכיתה ולארגן את סדר היום של הכיתה. אנו מאמינים שמפגש כזה שקורה בכל בוקר במשך 6 שנים יתרום מאוד לבנייה והעמקה של הקשר האישי והאמון שבין המחנך ותלמידיו וכן על בניית אישיותו וזהותו של התלמיד.
גיל חטיבת הביניים הוא תחילת גיל ההתבגרות שבו בני הנוער מתחילים לברר ולגבש את אישיותם וזהותם. אנו כאנשי חינוך רואים זכות וחובה גדולה לעזור ולסייע לבני הנוער בגיל זה לבנות, להעמיק ולחזק את אישיותם וזהותם האישית, האמונית והלאומית. לצורך כך, בנינו לתלמידי חטיבת הבינים תוכנית אמונה ובה שני מפגשים שבועיים. בתוכנית, הנוער נפגש בצורה עמוקה ותהליכית עם עצמו ועם חלקים מזהותו. מטרת מפגשים אלו היא לבנות הכרה עמוקה של הנוער עם זהותו האישית וזהותו היהודית ומתוך כך ליצור תחושת שייכות חזקה עם עם ישראל ושליחותו בעולם. אנו מקווים ומאמינים שתוכנית זו, לצד תוכניות נוספות ומגוונות יסייעו לתלמידנו לגדול להיות "אנשים גדולים" במובן העמוק של המושג.
"כַּמַּיִם הַפָּנִים לַפָּנִים כֵּן לֵב הָאָדָם לָאָדָם" (משלי כז' יט')
מפגש פנים אל פנים מתקיים באמצעה של כל מחצית. כל מורה בבית הספר נפגש לשיחה אישית קצרה עם כל תלמיד שלו לשמוע מה שלומו ועל מנת לשקף לתלמיד את מצבו במקצוע ובכלל. המפגש הוא הזדמנות עבור המורה ועבור התלמיד להקשיב ולהשמיע, להציף נושאים שהשגרה לא מאפשרת, ובעיקר לפתוח ערוץ שיח ואמון בין התלמידים לצוות החינוכי. בניית קשר אישי ותרבות שיח הינם מאבני היסוד של בית החינוך שלנו.

מגמות

תוכנית "תקשורת וחברה" מפתחת אוריינות תקשורתית ואזרחית, מעודדת חשיבה ביקורתית, יצירתית ואזרחות פעילה, ומדגישה את תפקידי המדיה במשטר דמוקרטי ובחברה רב-תרבותית.
פיזיקה
לימודי פיזיקה בתיכון מקנים חשיבה מדעית ומיומנויות חקר, נדרשים ללימודים יוקרתיים ולהייטק. התוכנית כוללת מכניקה, חשמל, מעבדה מתקדמת וקישור לחיי היומיום.
ניהול עסקי
מגמת "ניהול עסקי" מקנה ידע נרחב בניהול, חשבונאות ושיווק, משלבת לימודים עיוניים ומעשיים, ומכינה ללימודים אקדמיים והתמחויות מקצועיות מתקדמות
מדעי המחשב והנדסת תוכנה
מדעי המחשב וסייבר הם תחומים מתקדמים במגמת הנדסת תוכנה, משלבים תכנות מתקדם, מערכות מתוחכמות, מתמטיקה, ותורמים לשוויון הזדמנויות ולמוביליות חברתית בישראל.
מדע וטכנולוגי לכל
מגמת מדע וטכנולוגיה לכל מקנה אוריינות מדעית-טכנולוגית לתלמידים, משלבת נושאים רלוונטיים, חקר ותיכון הנדסי, ומוערכת בתיק עבודות ובגרות.
ביולוגיה
מקצוע הביולוגיה נוגע לכל אחד מאתנו ומספק הבנה על עצמנו והסביבה. לימודי הביולוגיה משלבים ידע, מיומנויות חשיבה, ופרויקטים הממחישים את רלוונטיות המקצוע.

מגמות

תקשורת
תוכנית "תקשורת וחברה" מפתחת אוריינות תקשורתית ואזרחית, מעודדת חשיבה ביקורתית, יצירתית ואזרחות פעילה, ומדגישה את תפקידי המדיה במשטר דמוקרטי ובחברה רב-תרבותית.
פיזיקה
לימודי פיזיקה בתיכון מקנים חשיבה מדעית ומיומנויות חקר, נדרשים ללימודים יוקרתיים ולהייטק. התוכנית כוללת מכניקה, חשמל, מעבדה מתקדמת וקישור לחיי היומיום.
ניהול עסקי
מגמת "ניהול עסקי" מקנה ידע נרחב בניהול, חשבונאות ושיווק, משלבת לימודים עיוניים ומעשיים, ומכינה ללימודים אקדמיים והתמחויות מקצועיות מתקדמות
מדעי המחשב והנדסת תוכנה
מדעי המחשב וסייבר הם תחומים מתקדמים במגמת הנדסת תוכנה, משלבים תכנות מתקדם, מערכות מתוחכמות, מתמטיקה, ותורמים לשוויון הזדמנויות ולמוביליות חברתית בישראל.
מדע וטכנולוגי לכל
מגמת מדע וטכנולוגיה לכל מקנה אוריינות מדעית-טכנולוגית לתלמידים, משלבת נושאים רלוונטיים, חקר ותיכון הנדסי, ומוערכת בתיק עבודות ובגרות.
ביולוגיה
מקצוע הביולוגיה נוגע לכל אחד מאתנו ומספק הבנה על עצמנו והסביבה. לימודי הביולוגיה משלבים ידע, מיומנויות חשיבה, ופרויקטים הממחישים את רלוונטיות המקצוע.

גלריית תמונות

0
צוות מנצח
0
זכאות לבגרות
0
מגוון אנושי
0
זכיה בפרס החמד תשפ"ג
0
מענים פרסונלים
0
יחס אישי


בואו להכיר

השאירו פרטים