דבר המנהל
"מטרת החינוך היא להכשיר את האדם לצורתו המתוקנת שהנקודה המרכזית שבה היא לעשותו טוב וישר" (הרב קוק)
התפישה היהודית הבסיסית היא שהאדם נברא "בצלם אלוקים". לאור תפישה זו הרב קוק מסביר שתפקידו המרכזי של המחנך הוא להכשיר, לעזור, ולאפשר למהות פנימית זו להגיע לידי ביטוי במציאות החיצונית. לתפיסתו, התוכן המרכזי של אותה מהות הוא היותו של האדם טוב וישר בטבעו.
אנו בבית חינוך אמית כרמיאל מאמינים שהתפקיד המרכזי שלנו כאנשי חינוך הוא ללוות, לעזור ולסייע לתלמידינו להיות מי שהם באמת. אנו מקבלים את תלמידנו בתקופת גיל ההתבגרות, תקופה מיוחדת ולעיתים מאתגרת בה בני הנוער בונים, מעצבים ומגבשים את זהותם ואישיותם. תהליך מרתק וחשוב מאין כמוהו שמסתיים עם כניסתם לעולם המבוגרים כשהם בשלים ומסוגלים לקבל עצמאות ואחריות מלאה על מעשיהם מתוך הכרה והבנה בוגרת של המציאות.
אנו מאמינים שהדרך המרכזית למימוש תפקידנו, היא על ידי קשר אישי המבוסס על אהבה, אמונה ואמון, ובהעברת האחריות לתלמידינו תוך דרישה לעבודה אישית בלי הנחות וויתור עצמי. האמון והעברת האחריות יעזרו לתלמידינו להביא לידי ביטוי וגילוי, כוחות, כשרונות ויכולות שהם בעצמם לא תמיד מזהים בתוכם.
אנו מתפללים, מקווים ומאמינים שה' יצליח את דרכנו ושנזכה להוציא מבית החינוך שלנו בוגרים המחוברים היטב לעצמם, לזהותם ולעמם.
דבר המנהל
"מטרת החינוך היא להכשיר את האדם לצורתו המתוקנת שהנקודה המרכזית שבה היא לעשותו טוב וישר" (הרב קוק)
התפישה היהודית הבסיסית היא שהאדם נברא "בצלם אלוקים". לאור תפישה זו הרב קוק מסביר שתפקידו המרכזי של המחנך הוא להכשיר, לעזור, ולאפשר למהות פנימית זו להגיע לידי ביטוי במציאות החיצונית. לתפיסתו, התוכן המרכזי של אותה מהות הוא היותו של האדם טוב וישר בטבעו.
אנו בבית חינוך אמית כרמיאל מאמינים שהתפקיד המרכזי שלנו כאנשי חינוך הוא ללוות, לעזור ולסייע לתלמידינו להיות מי שהם באמת.
אנו מקבלים את תלמידנו בתקופת גיל ההתבגרות, תקופה מיוחדת ולעיתים מאתגרת בה בני הנוער בונים, מעצבים ומגבשים את זהותם ואישיותם.
תהליך מרתק וחשוב מאין כמוהו שמסתיים עם כניסתם לעולם המבוגרים כשהם בשלים ומסוגלים לקבל עצמאות ואחריות מלאה על מעשיהם מתוך הכרה והבנה בוגרת של המציאות.
אנו מאמינים שהדרך המרכזית למימוש תפקידנו, היא על ידי קשר אישי המבוסס על אהבה, אמונה ואמון, ובהעברת האחריות לתלמידינו תוך דרישה לעבודה אישית בלי הנחות וויתור עצמי.
האמון והעברת האחריות יעזרו לתלמידינו להביא לידי ביטוי וגילוי, כוחות, כשרונות ויכולות שהם בעצמם לא תמיד מזהים בתוכם.
אנו מתפללים, מקווים ומאמינים שה' יצליח את דרכנו ושנזכה להוציא מבית החינוך שלנו בוגרים המחוברים היטב לעצמם, לזהותם ולעמם.
מיזמים
מיזמים
מגמות
מגמות
גלריית תמונות