אמי"ת איתן, מעלה אדומים בנים

תוצאות

מה הצורך? לשם מה יצאנו לדרך הזו?
  • ליווי התלמידים בהתמודדויות שמזמנת הלמידה במרחב
תוצאה רצויה: מה נראה?
  • התקדמות בהתארגנות ובהתנהלות בעבודת התלמידים במרחב
  • שיפור בתחושות השייכות והביטחון במרחב
  • ירידה בבעיות המשמעת ועלייה בתפקוד הלמידה
  • מציאת התאמות למידה אישיות לכל תלמיד
  • שיפור בציונים

.

תהליכים

מי הלומדים?
  • כל שכבה ט: 2 כיתות, 60 תלמידים
מי המלמדים?
  • המורים המלמדים במרחב, מכל המקצועות
מה הסיפור שלנו? מה בעצם עושים?
  • שכבה ט' לומדת את כל המקצועות במרחב באשכולות
  • אחת לשבוע יש שיעור בו המורים מנהלים שיח מובנה על ההתמודדויות במרחב תוך דגש על המקצוע שלהם
  • כל תלמיד מקבל מפגש כזה עם כל המורים שלו אחת לחודש
  • החלוקה היא כ-10 תלמידים למורה
סדירויות: מתי? כמה? איפה?
  • אחת לשבוע, כל שבוע עם מורים אחרים מתוך המרחב, בסבב קבוע של 4 שבועות

תשתיות

משאבים: מה נדרש לשם כך?
  • מפגש למידה בהכנה שלפני תחילת השנה
  • מפגש שבועי בן חצי שעה המוקדש לנושא, במסגרת מפגש הכנה פדגוגית
  • מנחה מקצועי לביסוס הידע והסדירויות
  • מתן מענה למורים שחווים את הדברים שהתלמידים עוברים בעצמם, כדי שיוכלו להיות מובילים בתהליך
צרו קשר: יש עם מי לדבר!
  • רכז מו"פ, עמיחי יומטוביאן  amsyomt@gmail.com