אמי”ת בר אילן נתניה
תוצאות
מה הצורך? לשם מה יצאנו לדרך הזו?
- רצון ליצור שיפור בשיח המתנהל בבית החינוך
תוצאה רצויה: מה נראה?
- התלמיד ידע להקשיב לאחר, לשתף משלו.
- ירידה בכמות מקרי האלימות (מילולית ופיזית).
- שיח כן ופתוח בין התלמידים לבין עצמם ובינם לבין הצוות.
תהליכים
מי הלומדים?
- כיתות ז-ח, כ-80 תלמידים בכל שכבה
מי המלמדים?
- מנטור לכל 10 תלמידים: מובילי בתים, יועץ, מורים מקצועיים, מחנכים
מה הסיפור שלנו? מה בעצם עושים?
- שיח בוקר במעגל. עוסקים במיומנויות שיח, הקשבה, קבלת החלטות, העצמה
סדירויות: מתי? כמה? איפה?
- שיח קבוצתי, 4 פעמים בשבוע בשיעור הראשון
תשתיות
משאבים: מה נדרש לשם כך?
- שעות שבועיות במערכת למעגלי שיח.
- שעתיים שבועיות ישיבת מנטורים בה עוסקים בבניית התכנים, ובמשוב והערכה לתכנים שהועברו.
- שכר שני מנחים (אחד לשכבה ז ואחד לשכבה ח), לליווי בניית התכנים.
צרו קשר: יש עם מי לדבר!
- מנהל חט”ב הרב אבישי מזרחי
- שמעון גרשוני shimonamitb@gmail.com