אלי אליהו חיים אמסלם

משפחת רשת אמית כואבת ואבלה על נפילתו של סמ"ר אלי אליהו חיים אמסלם ז"ל בוגר אמית כפר בתיה רעננה. ליבנו עם המשפחה, החברים וכל עם ישראל. בדמייך חיי!
באמית כפר בתיה, בה למד אליהו אמסלם הי”ד שנפל בקרב ספדו לו

הרב יוני ברלין מנהל אמית כפר בתיה ברעננה בו למד אלי אליהו אמסלם הי”ד אומר כי בית הספר אבל על נפילתו של נער נפלא, שרצה לתרום לחברה, להגן על המדינה ועל עם ישראל ושילם על כך בחייו.
איזבל סוויד המחנכת של אלי הי”ד בתיכון אמית כפר בתיה ברעננה מספרת כי “אלי היה נער מהמם בעל חיוך כובש שלא ויתר לעצמו אף פעם למרות קשיי השפה וקשיי ההסתגלות כעולה חדש הוא סיים את לימודיו בהצלחה וזכה לתעודת בגרות איכותית. תלמיד שחלם להיות חייל קרבי, נער שאהב ללמוד תורה והלך תמיד עם חיוך על השפתיים”.
ירון כרמי שהיה מנהלו בתיכון אומר כי “אלי נולד למשפחה אידאליסטית אשר עשתה עליה מצרפת וגדל להיות נער שובה לב, ערכי, אהוב ואוהב. הוא ידע שילך להיות לוחם, היה גאה בכך והאמין שזו חובתו. תלמיד למופת, שכיבד את הוריו ואת מוריו והצטיין בלימודים למרות שלא היה לו קל”.
עדי צוברי, המנהלת והיועצת: “אלי היה אהוב על כל החברים, הוא אהב לטייל בארץ, היה מחובר בכל מאודו לתורה, למצוות והיה פעיל בבית חב”ד הפועל בקהילת העולים מצרפת ברעננה, בית הספר מחבק את הוריו ואת כל המשפחה בשעה כה קשה”.

תלמידות אמית רננים ברעננה חולקות כבוד אחרון לגיבור ישראל, אחיה של חברתן לכיתה

חייל צה”ל אלי אמסלם הי”ד, שנפל אתמול בקרבות מול מחבלי חמאס ברצועת עזה, הוא אחיה של גילה אמסלם, תלמידת אמית רננים רעננה.
היום (חמישי), בשעת הלוויה יצאו חברותיה תלמידות אמית רננים, אל רחובות העיר בה נערך מסע הלוויה, לחלוק לו כבוד אחרון בדגלי ישראל ובשירי נשמה.
שיראל יוסף, תלמידת שכבת י”ב: “הגענו להלוויה של גיבור ישראל. גאות בעם שלנו, בחיילים שלנו. ושולחות חיבוק עצום לגילה ולכל המשפחה”.
יעל נדב, מנהלת אמית רננים: “ברגע ששמענו את הבשורה הקשה, על נפילתו של אלי אמסלם הי”ד, אח של גילה, תלמידה בכיתת עולות בשכבת י’, הרגשנו שאנחנו חייבות לעמוד ולהצדיע לגיבור ישראל שנלחם על זכותנו לחיות בארץ. כולנו מחזקות את ידי המשפחה היקרה שעזבה את החיים בצרפת ועלתה לישראל כדי להגשים את חלום הציונות ומסרה את היקר לה מכל. שעות אחדות לאחר שהתקבלה הידיעה על מותו של אלי, אמו אמרה לנו שעל אף המקרה הקשה- היא אינה מצטערת שעלו לארץ ישראל”.

התחל/י לכתוב , בסיום הקש על מקש Enter לביצוע החיפוש

משפחת רשת אמית כואבת ואבלה על נפילתו של סרן דניאל פרץ ז"ל בוגר ישיבת אמית בלבב שלם ירוחם ליבנו עם המשפחה, החברים וכל עם ישראלמשפחת רשת אמית כואבת ואבלה על נפילתו של רב סמל בכיר אילון ויס ז"ל מחנך מסור ואוהב בתיכון אמית איתן מעלה אדומים. ליבנו עם המשפחה, החברים וכל עם ישראל. בדמייך חיי!