חדשות וחדשנות בחינוך >

אמית בנים מודיעין – מצטיין משרד החינוך

אמית בנים מודיעין – מצטיין משרד החינוך

קרדיט צילום תמונה: שמעון וייס

בית החינוך אמית בנים מודיעין נכנס לרשימת בתי הספר הערכיים ביותר של מדינת ישראל לשנת תשפ”ב, כך התבשר השבוע המנהל ליאור הלוי. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחנו על פי מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

ליאור הלוי, מנהל בית החינוך: “אני גאה בצוות הנהדר שלנו שעושה עבודת קודש על הרצף השש שנתי מכתה ז ועד י”ב במסירות במקצועיות ואהבה. אני מוריד בפניהם את הכובע”.

ראש העיר, חיים ביבס: “בלי המורים היקרים שלנו, הצוות החינוכי המסור, המקצועי והיצירתי, לא ניתן להגיע להישגים יפים שכאלו במערכת החינוך שלנו, שהיא מהטובות בארץ. תודה מכל הלב לכל אחד ואחת מהצוותים החינוכיים – המנהלים, המורים ותומכי ההוראה על טיפוח דור ערכי, מנהיגותי והישגי שמקבל את כל המיומנויות והכלים הנדרשים בשביל העתיד. תודה גם להורים, הקהילה החזקה והמעורבת השותפים המלאים בבתי הספר ולמינהל החינוך. יישר כוח”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המצטיינים בבתי הספר. “זכינו למורים אנשי חזון שרואים בחינוך שליחות של אמת ומשימת חיים. הם לא באים לעבודה הם באים לשליחות של חינוך הדור הבא, הצמחה ותמיכה בתלמידים שיבנו לעצמם חלומות ויגשימו אותם”.

זו השנה העשירית שמשרד החינוך מפרסם את הרשימה ואף מתגמל צוותי חינוך בבתי הספר.

פורסם בתאריך: 29.08.2022