הנחיות:
כל תלמיד מקבל עשרה פתקים ריקים וכלי כתיבה.
ההנחיה היא שבכל פתק יש לכתוב שאלה שהתלמיד היה רוצה לשאול את אחד התלמידים
שהוא לא מכיר הכרות מוקדמת (אפשר לתת הנחיות בסיסיות לגבי אילו שאלות הן לגיטימיות ואיזה לא).
כל פתק יש לקפל לארבע ולרשום עליו את שם המשתתף אליו מופנית השאלה.
את הפתקים המקופלים אוספים בשקית הדואר שנמצאת אצל המחנך.
לאחר שכל הפתקים נאספו, הדוור מחלק את הפתקים למשתתפים לפי השמות שרשומים עליהם.
כל משתתף קורא את השאלות שקיבל ובוחר על איזה שתי שאלות מתוך אלו שקיבל הוא רוצה לענות,
מקריא את השאלות ועונה עליהן.
ניתן להביא מראש פתקים עם פתיח של משפט.
לדוגמא: אני מאוד אוהב אצלך.. | נפגעתי ממך כש… | רציתי לבקש סליחה… |
רצית לומר תודה… | ראיתי שהתקדמת ב… | משהו שאני מעריך אצלך… |
הייתי רוצה להיעזר בך… | הייתי רוצה לאחל לך… | הייתי שמח להכיר אותך יותר כי… |
חוויה מיוחדת שהייתה לנו… | אני לא אשכח איך… | היה לי נעים להכיר אותך כי…משך הפעילות: 15 דקות.
מיועד לגילאי: 10 ומעלה.
מספר המשתתפים: 10 משתתפים ומעלה.
ציוד נדרש: פתקים ריקים (לכל משתתף 10 פתקים) וכלי כתיבה. 

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search