האקדמיה ליזמות וחממה לנוער >

ResQfly – מענה לכוחות חילוץ בשטח בזמן אמת

ResQfly מספק מענה קריטי לכוחות חילוץ בשטח בזמן אמת לפצועים בשטח. על ידי פתרון של צמיד אשר מספק נתוני מיקום ומדדים רפואיים בשילוב עם ורחפן אשר יאתר את עונד הצמיד הזקוק לסיוע ואשר יעביר נתונים בזמן אמת.

במצבי חירום, לכוחות החילוץ יש הרבה פערי ידע אשר קריטיים ליכולת מתן סיוע ומענה מיידי בשטח לצרכי הצלה. פערי הידע הם לרוב מידע מדוייק על מיקום האירוע, המצב הרפואי של הפעצוע ומורכבות החילוץ בשל נושאים אלו. 

ResQfly הוא פתרון המשולב מצמיד אשר מספק נתוני מיקום (על ידי GPS (ומדדים רפואיים ורחפן המשמש לאיתור וצילום בזמן אמת. הצמיד ייענד מראש על ידי מטיילים, אנשי שירות וביטחון וכדומה ובעת מצוקה, ע”י איתור GPS אשר על הצמיד, הרחפן יוכל לאתר את לובש הצמיד ולהגיע קרוב ככל הניתן אל המטיילים/אנשי כוחות הביטחון הזקוקים לחילוץ. באמצעות ציוד מתאים על הרחפן, ניתן יהיה לצפות בתמונות בזמן אמת הן של המטיילים/אנשי הביטחון והן של תנאי השטח כדי שניתן יהיה לקבל תמונה מצב של האירוע ולקבל החלטות לגבי תוכנית החילוץ בהתאם. על ידי כך, לכוחות החילוץ תיווצר יכולת חילוץ מהירה יותר ואפקטיבית יותר. קהל היעד העיקרי הוא פארקים ואתרי טיולים גדולים.

פורסם בתאריך: 16.08.2020