אודות רשת אמית >

חינוך משנה בעולם משתנה

רשת אמי”ת הינה רשת החינוך המובילה והחדשנית בישראל ומדורגת כרשת הטובה ביותר זו השנה השלישית ברציפות. הרשת שהוקמה בשנת 1925 ביוזמת נשות AMIT ארה”ב, מונה למעלה מ 110 מוסדות חינוך פורצי דרך בכל רחבי הארץ עם דגש על הפריפרייה, מתוך אמונה שלכל ילד וילדה מגיעה הזכות הבסיסית לחינוך איכותי והזדמנות שווה למימוש הפוטניצאל הטמון בהם.

הרשת הותיקה מתחדשת כל הזמן. באמצעות תפיסת ה”גוגיה” רשת אמי”ת מקפידה להימצא בחזית הידע ולפעול בשיתוף פעולה עם מומחים בינלאומיים בנושאי חינוך ופדגוגיה, מפעילה ומנהלת בתי ספר יסודיים, תיכוניים שש-שנתיים, מכללות טכנולוגיות, ישיבות, אולפנות ומכינות קדם צבאיות. המוסדות שלנו פונים ומותאמים למגוון המגזרים בחברה הישראלית- חילוניים, מסורתיים ודתיים, מתוך אמונה ורצון להביא את בשורת החינוך הייחודי שלנו לכלל החברה בישראל.

כאחת מרשתות החינוך הגדולות בישראל שבה לומדים בכל יום אלפי תלמידים, אנחנו מבינים את גודל האחריות שלנו ולכן מעסיקים את מיטב המומחים בארץ לפיתוח שיטות חינוך עדכניות, חדשות ופורצות דרך.

כרשת חינוך מובילה, אנו מאמינים שגם חינוך לערכים, ליזמות, למעורבות חברתית ולעידוד ופיתוח מיומנויות וכישרונות של כל תלמיד ותלמידה, חשובים לא פחות מתכניות הלימוד הפדגוגיות, ומשקיעים מחשבה ומאמצים גדולים על מנת לספק לתלמידינו סביבה אנושית ופיזית תומכת, מעצימה ומאפשרת.

כנראה שאנחנו עושים משהו נכון:

הצוות המקצועי שלנו לא מפסיק לחפש, לזהות ולאמץ מגמות חדשות בעולם החינוך ולהטמיע אותם ברשת כחלק מתהליך בלתי נפסק של לשפר ולהשתפר. התוצאות מראות שזה עובד:

בשלוש השנים האחרונות מדורגת הרשת כטובה ביותר ונמצאת בראש טבלת מדדי משרד החינוך במדדים כמותיים המשקפים את אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הנבחנים בחמש יחידות מתמטיקה, בחמש יחידות אנגלית, אחוז בעלי תעודת בגרות מצטיינת ובאי אלימות.

לצד מדדים כמותיים אלה, מובילה הרשת במקום הראשון גם במדד האיכותי בזכות הקו המנחה שלנו- חינוך שרואה רחוק. מתוך הבנה שלמידה לבגרות וציונים אינם מהווים הכנה מספקת ונכונה לעולם המחר ולשוק העבודה העתידי, הרשת פיתחה ומובילה ב-5 השנים האחרונות חדשנות פדגוגית באמצעות תפיסת ה”גוגיה” שהינה מודל למידה בשיטת חדשנות פדגוגית שכולה מוכוונת להטמעת מיומנויות המאה ה-21.

למי קראת “בית ספר”?!

מתוך החזון, הרצון והשאיפה להיות בחזית החדשנות, אנו פועלים לשנות את המתכונת הלימודית והפיזית של בתי הספר לקהילות חינוכיות לומדות (קח”ל) קהילות תלמידים שילמדו יחד במרחבי למידה חדשניים, עם מעורבות גבוהה של התלמידים שיקבלו ויקחו אחריות על הלמידה שלהם עצמם בהפרייה הדדית עם חברי הקהילה הלימודית שלהם, ויישמו בפועל למידה עצמאית מתוך מוטיבציה פנימית.

כדי לעודד למידה עצמאית פורצת גבולות של תלמידים בגילאים שונים, גם המורים שלנו והצוות החינוכי שותפים ללמידה מתמדת בקהילות מקצועיות משל עצמם וזאת על מנת להוות מודל לחיקוי ודוגמה אישית לתלמידים שלנו.

ההצלחה שלנו, העתיד שלכם:

אנו מזמינים גם אתכם להצטרף אלינו לרשת החינוך המובילה בישראל ולמצוא בה את נקודת הזינוק החינוכית, הערכית והלימודית שתפתח בפניכם עולם שלם של הזדמנויות לעתיד טוב יותר בעולם דינאמי, טכנולוגי שמשתנה כל הזמן, כי אנחנו באמי”ת מאמינים בחינוך משנה בעולם משתנה.

פורסם בתאריך: 29.10.2020
חינוך משנה בעולם משתנהרשת אמית

כתבות נוספותשיעניינו אותך

לכתבות נוספות