הרעיון הגדול: מיומנויות היברידיות כחלק מהסתגלות לדרכי הלמידה בעולם משתנה החל מגיל התיכון ועד השתלבות בשוק העבודה
תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח"ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים
מטרת על הקניית מיומנויות היברידיות התואמות למידה במגמות היברידיות היכרויות עם מגוון המגמות ואופן הלמידה בה שהקח"ל בוחר ומציע תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים דגם למידה סינכרוני וא-סינכרוני מבנה הלמידה במחצית ב' של כיתה ט לכל מגמה 2 מפגשים סינכרוניים ומפגש א-סינכרוני כל תלמיד יבחר עד 3 […]
מטרת על מתן מענה לתלמידים מצוינים בתחומי המדעים והרוח דגם למידה סנכרוני וא-סנכרוני תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים מבנה הלמידה מחוץ לשעות מערכת הלימודים 2 ש"ש סינכרוני בשבוע למידה עצמאית א-סינכרונית מפגש פנים אל פנים- בכל מחצית במימון בית הספר הקורסים המוצעים: מדעים עתירי מתמטיקה ביורפואה חישובית– […]
הרעיון הגדול: הרחבת אפשרויות הבחירה ללימודי הקודש לתלמידות חטיבות הביניים מטרת על- הרחבת אפשרויות הלמידה למורות ותלמידות שצומחות יחד במרחבי תורת חיים תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח"ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים דגמי למידה: סנכרוני וא-סנכרוני בהתאם לקורס הנבחר מבנה הלמידה: למידה של כלל השכבה/ שכבות בתוך שעות הלימודים […]
מטרת על: הרחבת הבחירה לתלמידים – דפרנציאליות ופרסונאליזציה דגם למידה מגוון רחב של קורסים סינכרונים וא- סינכרוניים תנאי השתלבות מתחייב: מעקב אחר נוכחות באחריות הקח”ל על פי דיווח משוב שוטף של המורים ההיברידים מבנה הלמידה הלימודים מתקיימים כחלק מהלמידה בבית הספר, בשעות הלימודים או מחוץ לשעות הלמידה מוערכת במשוב מילולי ובציון הנכנס לתעודת התלמיד. המלצתנו- לשלב בתוך שעות הלימודים. […]