ישיבת אמית אלירז פתח תקוה
תחלום. תלמד. תגשים.
הישיבה קרויה על שמו של אלירז פרץ הי”ד. אלירז, שלמרות כל האפשרויות שהיו בידיו לא להתגייס לקרבי בשל היותו אח שכול, בכל זאת החליט שהוא ממשיך קדימה, התגייס, הפך למפקד ונפל בראש חייליו. אלירז חי את חייו בתחושת שליחות ומהווה דמות לחיקוי עבורנו בלתת את כל כולנו ולהגשים יעדים. אנו מחנכים את תלמידנו לאורו ובדרכו.
אנו פועלים ליישום התפיסה הבאה: משפחה. תורה. מצויינות
אנו נוטעים בלב תלמידנו את ערכי המנהיגות בכל אחד מתחומים אלה.
להיות מנהיג משפחתי וחברתי זה מי שמוביל יחסים בין אישיים מיטיביים שהופכים אותו לאוהב ואהוב, למי שמשדר לסובב אותו כי כוחנו הוא בכבוד שבין אדם לחברו ובין אדם למשפחתו.
לשאוף ולצעוד קדימה בבניין העולם הרוחני והאמוני, זה אומר להחליט שאני מכייל את התדר הפנימי שלי על התורה, האמונה והמצוות. אנו יונקים ממנהיגי התורה שהיו לעם ישראל לאורך השנים ולאורם מפתחים את יסודות האמונה של בנינו.
החתירה למצויינות היא ערך משמעותי בישיבה. מצוינות שמביאה להצטיינות משפרת את ההרגשה של התלמידים, נוטעת בהם חוסן אישי ותחושת מסוגלות. בישיבה קיימות אפשרויות רבות בהם כל תלמיד יכול למצוא את האפיק המתאים לו, להביא את עצמו לידי ביטוי בצורה המקסימאלית – להיות מנהיג!
כישיבה אנו רואים את העולם הערכי של הבנים נבנה לאורה של תורה. שיעורי הקודש, השיחות עם הרבנים, שבתות הישיבה, רמת הלימוד הגבוהה בגמרא, הבגרויות האיכותיות במקצועות הקודש, הסמינריונים והאירועים השונים סביב מעגל השנה, כל אלה מחזקים את בניין האישיות של בני הישיבה ומאפשרים להם לפתח את עולמם הדתי והאמוני, וככאלה להמשיך הלאה כבוגרי הישיבה המשפיעים תורה גם מחוץ לתחומיה.
הישיבה קרויה על שמו של אלירז פרץ הי”ד. אלירז, שלמרות כל האפשרויות שהיו בידיו לא להתגייס לקרבי בשל היותו אח שכול, בכל זאת החליט שהוא ממשיך קדימה, התגייס, הפך למפקד ונפל בראש חייליו. אלירז חי את חייו בתחושת שליחות ומהווה דמות לחיקוי עבורנו בלתת את כל כולנו ולהגשים יעדים. אנו מחנכים את תלמידנו לאורו ובדרכו.
אנו פועלים ליישום התפיסה הבאה: משפחה. תורה. מצויינות
אנו נוטעים בלב תלמידנו את ערכי המנהיגות בכל אחד מתחומים אלה.
להיות מנהיג משפחתי וחברתי זה מי שמוביל יחסים בין אישיים מיטיביים שהופכים אותו לאוהב ואהוב, למי שמשדר לסובב אותו כי כוחנו הוא בכבוד שבין אדם לחברו ובין אדם למשפחתו.
לשאוף ולצעוד קדימה בבניין העולם הרוחני והאמוני, זה אומר להחליט שאני מכייל את התדר הפנימי שלי על התורה, האמונה והמצוות. אנו יונקים ממנהיגי התורה שהיו לעם ישראל לאורך השנים ולאורם מפתחים את יסודות האמונה של בנינו.
החתירה למצויינות היא ערך משמעותי בישיבה. מצוינות שמביאה להצטיינות משפרת את ההרגשה של התלמידים, נוטעת בהם חוסן אישי ותחושת מסוגלות. בישיבה קיימות אפשרויות רבות בהם כל תלמיד יכול למצוא את האפיק המתאים לו, להביא את עצמו לידי ביטוי בצורה המקסימאלית – להיות מנהיג!
כישיבה אנו רואים את העולם הערכי של הבנים נבנה לאורה של תורה. שיעורי הקודש, השיחות עם הרבנים, שבתות הישיבה, רמת הלימוד הגבוהה בגמרא, הבגרויות האיכותיות במקצועות הקודש, הסמינריונים והאירועים השונים סביב מעגל השנה, כל אלה מחזקים את בניין האישיות של בני הישיבה ומאפשרים להם לפתח את עולמם הדתי והאמוני, וככאלה להמשיך הלאה כבוגרי הישיבה המשפיעים תורה גם מחוץ לתחומיה.
מסלול זה נועד לתת מענה לתלמידים המבקשים להעצים ולהגביר את העיסוק בקודש, ולמלא את תרמילם הרוחני במטען אמוני הנוסף על הניתן לכלל תלמידי הישיבה.
השותפים למסלול, מכוונים ללימודי קודש ברמה גבוהה יותר, כמו גם בגרות איכותית במקצועות תלמוד ותנ”ך, ולשם כך כבר בחטיבה הם לומדים במסגרות לימוד מצומצמות המאפשרות להם לרכוש כלים שיסייעו להם בהמשך הדרך.
הפעילויות המיוחדות לתלמידי המסלול, הן אלה שנותנות להם את הנופך המיוחד והמבוקש של מסלול זה – מפגשים אישיים עם ראש הישיבה, שיחות וביקורים אצל רבנים מבכירי הציונות הדתית, לימוד הלכתי ואמוני משותף, סמינריונים, טישים חווייתיים, אירועים לקראת חגים, סיורים בעקבות התנ”ך ועוד.
תלמידי המסלול יוצרים יצירה תורנית משל עצמם ומעניקים גם לכלל תלמידי הישיבה. ניתן לציין, ימי שיא, חוברות הנכתבות בידי תלמידי המסלול, הובלת תפילות ועוד.
מסלול חדש שנפתח בתשפ”ד.
במסלול זה התלמידים מגלים את עולם התקשורת והניו מדיה. לומדים את תפקידי התקשורת וחשיבותה. התלמידים מתנסים בצילום, עבודה עיתונאית, פרסומות, באפלקציות שונות ומגוונות, כמו: עריכת סרטונים, פיתוח אפלקציות, עריכת אנימציה ועוד.
כמו כן התלמידים לומדים צפייה ביקורתית, מבקרים ומנתחים את המידע הנמצא בתקשורת ובמדיה.
פעילות עם מכון דוידסון במכון וייצמן. המסלול התלת שנתי מרחיב ומעמיק את הידע של התלמידים בתחומים אלו ומפתח מיומנויות של חקר וחשיבה מחוץ לקופסה. תלמידי המסלול נהנים מסיורי העשרה ופעילויות במעבדה.
ישיבת אמית אלירז משמשת כקבוצת הדגל העירונית בבתי הספר הדתיים, בה התלמידים לומדים לייצג את מדינת ישראל בעולם כולו ובישראל בפרט.
קבוצת השגרירים עוסקת בהסברת ישראל כחלק משרות לקהילה.
כחלק מהתוכנית התלמידים לומדים תכנים ובהם ישראל-עם הנצח, מנהיגים ומשפיעים, המשפט בישראל, להיות שגריר, תהליכי חשיבה, בניית מיזמים קהילתיים, אנגלית, מיומנויות כתיבה רשמית, עמידה מול קהל ועוד.
אנו נמצאים בעידן שבו שינויים טכנולוגיים וחדשניים מציפים את עולמנו חדשות לבקרים. השינויים הללו מחייבים אותנו לוודא שתכנית הלימודים שלנו רלוונטית, מאתגרת ומותאמת לעתיד התלמידים ולדרישות שוק העבודה והאקדמיה .
במגמת סייבר ניתן להגיע עד 10 יחידות לימוד, ובמהלך שנות הלימוד הבנים נחשפים להגנה התקפית והגנה אקטיבית, והיא עתידה לפתוח דלתות למי מהבנים שירצו להמשיך התמחות בתחום ותעסוקה בחברות ההיטק, כמו גם להשתלב בצה”ל בתפקידים בכירים במערך הסייבר הלאומי.
מתוך הסתכלות הוליסטית המבינה שהישיבה והלומדים בה, הם רכיב מחברה, עיר, ארץ גדולים יותר, אנו מזמנים עבור תלמידנו, מפגשי למידה, חוויה והתנסות עם גורמים שונים במשק – חברות הי – טק, בתי חולים, דמויות מעוררות השראה ועוד. תוכנית האקו – סיסטם משמשת כמכפיל כח לתוכנית החינוכית של הישיבה.
בישיבה פועל קורס טיס ייחודי המעשיר את עולמם של השותפים בו. במהלך קורס הטיס התלמידים לומדים יחד עם טייס מקצועי, כיצד להטיס מטוס ברמה המקצועית ביותר, זאת תוך שיתוף פעולה עם חברת מייקרוסופט. הקורס מהווה עבורם פלטפורמה ללימודי מתמטיקה, פיזיקה, אנגלית בצורה מאוד חוויתית ופורצת דרך. כמו כן, תוך כדי הקורס השותפים מחזקים את הבטחון העצמי, יכולת עבודה בצוות, תחושת המסוגלות ועוד. מדובר בפרוייקט מאוד מלהיב שמושך אליו תלמידים רבים.
תהליך הרישום:
1. מילוי רישום מקוון באתר העיריה.
עליכם לדרג 4 בתי ספר.
על מנת להגיע לראיון אצלנו עליכם לדרג אותנו במקום ראשון או שני וכן למלא את הרישומון בקישור הבא:
רישומון
2.לאחר מילוי הפרטים תקבלו בהמשך זימון לראיונות שיתקיימו בעז”ה בתאריכים הבאים:כ”ח שבט (7.2), ג’ אדר א’ (12.2), י”ב אדר א’ (21.2)