יוחאי רוזנברג בוגר בית ספר לקולנוע מעלה, מכון מנדל למנהיגות והתוכנית להנחיית קבוצות של אונברסיטת תל אביב.
עם סיום לימודיו עבד 6 שנים עם נערות בסיכון שמשולבות בשירות הלאומי. לאחר מכן ליווה צוותים ומפקדים בצבא בתחומים של פיתוח צוות, אקלים ארגוני ובניית שדרה ערכית לשגרה וללחימה. במסגרת פרויקט חוסן וחיזוק המצפן הערכי הנחה קצינים ומפקדי תחנות במשטרת ישראל.
ב-5 השנים האחרונות הוא עובד ברשת אמית, מלווה מנהלים ותהליכים בבתי הספר בתחום התצא”מ- צמיחה אישית מקצועית.
במקביל לאלו הוא ממשיך בעיסוקו כבמאי קולנוע תיעודי.
יוחאי מוביל ומנחה בתוכנית מתוך אמונה בחשיבות של התהליך האישי והקבוצתי בהכשרת מנהלים ומנהיגים.
טל נבוני היא מנהלת תחום המנהיגות והתצא”מ ברשת אמית. בעברה שימשה טל כמנהלת תיכון באולפנת צביה ברבבה ולאחר שלוש שנים הקימה וייסדה את אולפנת הדר גנים בפתח תקווה- שם שימשה כראשת האולפנה. טל למדה שנתיים בביה”ס מנדל למנהיגות חינוכית בירושלים והתמקדה בחקר מנהיגות של נשים דתיות. במסגרת לימודי התכנית הקימה וייסדה את קהילת “ראשה”, קהילה וולונטרית למנהלות עי”ס בחמ”ד -שם חברות נכון להיום כ-160 מנהלות. לטל תואר ראשון בחינוך ומתמטיקה ממכללת אפרתה ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך ממכללת סמינר הקיבוצים.
במהלך השנים השתתפה בתכניות מנהיגות שונות: “רשות הרבים” של מרכז יעקב הרצוג, “ערבים זה לזה” של מכון שחרית וכיום עמיתה ב”בית יוצר ישראלי” של ארגון “פנימה”.
כאשת חינוך וניהול שואפת טל להדליק את הניצוץ הניהולי, התשוקה ותחושת המסוגלות והשליחות בקרב העמיתים והעמיתות, ומקווה שהם אלו שיניעו בעתיד את מערכת החינוך בישראל הלאה לגבהים חדשים.
הילה ליבנה היא פסיכולוגית ארגונית. הילה התמחתה בתהליכי פיתוח מנהיגות ועבודת צוות כיועצת ארגונית בבית הספר לפיתוח מנהיגות של הצבא. במהלך העבודה ליוותה מפקדים בכל הדרגים וסייעה בפיתוח מסוגלות מנהיגותית בחילות השונים. כפסיכולוגית ארגונית עברה הכשרות בתחומים שונים כגון אימון, קונסטלציה מערכתית, יעוץ אישי ומנהיגות בהקשרים פרופסיונאליים.
בהמשך דרכה עבדה כיועצת לתהליכי שינוי בעולם ה – Agile דרך חברת אג’ימה, וכן הנחתה קבוצת נשים של מפקדים לוחמים, במסגרת שירות המילואים שלה. כיום עובדת בתחום התצא”מ והמנהיגות ברשת אמי”ת, ומרצה לפיתוח צוותים במרכז האקדמי אונו.
הילה מאמינה בצורך הפנימי המובנה בנו כאנשים להתפתח ולצמוח, ובצורך של מנהלים וארגונים לייצר תשתיות ותהליכים שיתמכו את תהליכי ההתפתחות האלו.
במהלך התוכנית יתקיים בירור של “האני מאמין החינוכי” של העמיתים/ות, וממנו תהיה יציאה ליוזמה אישי מעשית בשטח, שמתחברת לאני מאמין זה. אנו מעוניינים להכירך קצת יותר, ולהבין מהו אי הנחת החינוכי” המעסיק אותך, מה התפיסה החינוכית שלך שבגללה הדבר מעסיק אותך, ומהם היוזמה/הפרוייקט שהיית רוצה לקדם על מנת להתמודד עם אי הנחת הקיים. יש להגיש עד עמוד וחצי גג, ולהתייחס ל:
• אי הנחת החינוכי שלי – דבר שמטריד אותי במערכת ודורש שינוי .
• מה הדבר מבטא בהקשר לתפיסה החינוכית שלי.
• מהו כיוון הפעולה שאני מציע/הפרוייקט /היוזמה שעשויים לתת מענה בהקשר הזה.
אנו מבקשים להתייחס לדברים שניתן לעבוד עליהם ברמת בית הספר, ושהם ברי השגה ואפשריים מבחינתך .